Opgelost door POSTNL: Sinds 26/11 in Nederland en nog steeds geen pakket.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 336349
Gebruiker
Chr92
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inmiddels telefonisch Contact gehad en een Facebook berichtje gekregen. Echter is er nog steeds onduidelijk over waar mijn pakketten nou zijn (het zijn er 4, alle 4 andere afzenders). Ze staan sinds 26/11 vast, nog voor black friday/cyber monday zijn ze verzonden en in Nederland. Dat zijn inmiddels 9 dagen dat ze hier vastzitten. Ook zeggen ze dat ik zelf niks kan doen maar dat de verzender een onderzoek kan starten. Hoop dat dit nog goed komt.

De oplossing

Ik wil m’n pakketten gelokaliseerd en bezorgd hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

    Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

    Mocht de zending, 5 werkdagen na verzenddatum nog niet zijn afgeleverd, neemt u dan graag contact op met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL. Deze kan eventueel contact opnemen met PostNL (voor een navraag).

    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is geweest voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chr92
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen