Klacht POSTNL: Sinds gister is mijn bezorgdatum 3 keer veranderd

Geraldine92

Bezorgdatum word 3 keer veranderd in 1 dag

Eergister is mijn pakket door het bedrijf bij jullie aangemeld. Gister naar jullie toegebracht om eig vervolgens vandaag geleverd te worden. Vanmorgen verplaats naar maandag en nu net weer naar dinsdag. Ik heb hier vaker last van en ik ben zeker niet de enige.

Kies de juiste datum zodat klanten niet voor niks thuis wachten. En geef geen reclame van vandaag verstuurd morgen in huis want dat is gewoon niet het geval! En op maandag bezorgen staat op de site dit heb ik nog nooit meegemaakt

Ik zie inderdaad dat de bezorging wat langer duurt dan normaal, mijn excuses hiervoor. Mocht dit te lang duren, dan raad ik aan contact op te nemen met de afzender hierover. Die kan u voorzien van een passende oplossing en ondertussen eventueel contact opnemen met ons. Het is wel zo dat de belofte 'vandaag besteld is morgen bezorgd' door de afzender wordt gemaakt, niet door ons. Wij proberen uiteraard altijd de volgende dag te bezorgen, maar dit kan wat langer duren. Mocht u hier ook klachten over hebben, dan kunt ie hiervoor ook contact opnemen met de afzender.

Geraldine92
De schuld bij de afzender leggen vind ik erg triest. Daarbij ben ik deze ochtend extra thuis gebleven omdat m’n pakket om 11.15 en 10.45uur zou kunnen komen. Wat nu alweer veranderd is naar 13.25uur. Hoevaak gaat PostNL nog veranderen van datum en tijd.. ik heb ook gewoon m’n werk kan niet 3 dagen thuis wachten hopen op mijn pakketje.