Klacht POSTNL: Sinds gister is mijn bezorgdatum 3 keer veranderd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402601
Gebruiker
Geraldine92
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorgdatum word 3 keer veranderd in 1 dag

Eergister is mijn pakket door het bedrijf bij jullie aangemeld. Gister naar jullie toegebracht om eig vervolgens vandaag geleverd te worden. Vanmorgen verplaats naar maandag en nu net weer naar dinsdag. Ik heb hier vaker last van en ik ben zeker niet de enige.

De oplossing

Kies de juiste datum zodat klanten niet voor niks thuis wachten. En geef geen reclame van vandaag verstuurd morgen in huis want dat is gewoon niet het geval! En op maandag bezorgen staat op de site dit heb ik nog nooit meegemaakt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie inderdaad dat de bezorging wat langer duurt dan normaal, mijn excuses hiervoor. Mocht dit te lang duren, dan raad ik aan contact op te nemen met de afzender hierover. Die kan u voorzien van een passende oplossing en ondertussen eventueel contact opnemen met ons. Het is wel zo dat de belofte 'vandaag besteld is morgen bezorgd' door de afzender wordt gemaakt, niet door ons. Wij proberen uiteraard altijd de volgende dag te bezorgen, maar dit kan wat langer duren. Mocht u hier ook klachten over hebben, dan kunt ie hiervoor ook contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geraldine92
Datum
Uiteindelijke oplossing
De schuld bij de afzender leggen vind ik erg triest. Daarbij ben ik deze ochtend extra thuis gebleven omdat m’n pakket om 11.15 en 10.45uur zou kunnen komen. Wat nu alweer veranderd is naar 13.25uur. Hoevaak gaat PostNL nog veranderen van datum en tijd.. ik heb ook gewoon m’n werk kan niet 3 dagen thuis wachten hopen op mijn pakketje.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen