Klacht POSTNL: Sinds wij er wonen slecht ontvangst van post

Klachtnummer
# 413833
Gebruiker
Dokter_uden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen klacht over geen ontvangen post.
Nu weer een geboorte kaartje niet gehad. Post die niet op onze naam staat maar op de oude bewoners komt wel binnen

De oplossing

Alle post krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw post niet goed verloopt. U geeft aan dat u een geboortekaartje niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum is de kaart verstuurd?
    - Wat is de naam en woonplaats van de afzender?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen