Opgelost door POSTNL: Site van postnl.nl gegevens die naar de douane gestuurd moeten worden lukt niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 580517
Gebruiker
klachtenvervelend#
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Brief ontvangen van Postnl.nl met de vraag om pakje RH820726947PT beschrijving van inhoud te maken. Heb ik gedaan maar ik kan het niet door sturen. De site van Postnl.nl geeft aan dat er iets mis gaat, dan wordt gevraagd om Probeer opnieuw. Ik kom hier niet verder. Wat vervelend dit allemaal. Help! A.u.b.

Gewenste oplossing

Via Site postnl.nl kan ik de gevraagde informatie over het inhoud van het pakje niet naar postnl.nl douane versturen. Hoe moet ik dat anders doen?
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het doorgeven van gegevens voor de inklaring van uw pakket. Het spijt mij te horen dat de website niet mee wilde werken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens onze gegevens is het u inmiddels gelukt, we hebben de gevraagde gegevens op 3 februari van u ontvangen. Gemiddeld wordt een zending na 2-4 werkdagen vanaf verwerking van de informatie bezorgd. Ik verwacht dat uw pakket nu snel uw kant op komt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen