Klacht POSTNL: slecht bedrijf komen afspraken niet na!!!

fransbadje

Pakket , zou 11 juni worden geleverd Krijg 10 minuten voor bezorgtijd mail dat het druk is en pakket wordt later geleverd maar weten niet wanneer.
Krijg zaterdagmorgen 13 juni mail wordt geleverd tussen 14uur en 17uur .
Krijg weer mail dat pakket niet wordt geleverd waarschijnlijk maandag 15 juni zelfde tijd .belachlijk dat dit kan ,ZO MAAR WAT DOEN EEN PAKKET DAT AL GELEVERD HAD MOETEN ZIJN WORDT NIET GELEVERD >
ER ZIJN AL GROTE BEDRIJVEN DIE ER VAN WETEN EN DUS NU OOK AL MAATREGELEN HIER TEGEN GAAN ONDERNEMEN .IK VIND HET EEN WAARDELOOS BEDRIJF HEEL POST NL VAN MIJ MOGEN ZE HEEL DIT BEDRIJF OPRUIMEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA !!!!!!!!!!!

Dat dit niet mag voorkomen anders kunnen ze beter stoppen DUS IK VIND EEN EXCUUS WEL OP ZIJN PLAATS EN DAT ZE MAANDAG HET PAKKET AFLEVEREN !!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De bezorging van uw pakket heeft vertraging opgelopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u er flink van baalt dat het pakket niet op het verwachte bezorgmoment is afgeleverd. De verwachte bezorgdatum en -tijden betreffen te allen tijde een indicatie. Afhankelijk van de drukte, dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen op de route van de chauffeur kan deze indicatie worden aangepast. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.