Klacht POSTNL: Slecht bezorging

MooieVos#957

Ik heb brievenbus pakket besteld en Postnl bezorg niet ik wacht 2 dagen er gaat ook veel fout in Sliedrecht

Ze moeten bezorgen weer of geen weer

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U heeft het brievenbuspakket nog niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u het pakket nog niet heeft kunnen ontvangen. Ik kijk graag met u mee naar de status. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De track en trace code van de zending

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.