Ze bezorgen de post niet correct soms kom postbode dagen niet terwijl ik weet dat ik iets moet krijgen ze doen maar wat
Gewenste oplossing
Dat ze gewoon elke dag bezorgen
Geboden oplossing
deze week ook maar weer 1 keer post gehad word gewoon niks mee gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Wat jammer om te lezen dat uw post soms niet correct wordt bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Volgens mijn gegevens is uw klacht reeds doorgegeven aan de manager in de regio van het afleveradres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Deze situatie wordt met de betreffende medewerkers besproken zodat met extra aandacht naar de postbezorging op dat adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere terugkoppeling op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij actie. Als wij uw zending toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard gaan bezorgen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.