Klacht POSTNL: Slecht contact

Klachtnummer
# 477365
Gebruiker
J. Seinen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een vraag over een pakket dat vandaag geleverd zou worden ( was al ruim van te voren gemeld dat het vandaag zou komen, zowel door het bedrijf waar ik m'n bestelling heb gedaan als Postnl, maar inmiddels nog niet in dat tijdsblok geleverd. Klantenservice gebeld of er iets misgegaan was of dat het pakketje nog komt. Ik eeet niet wat de meerwaarde daarvan is want diegene vult naar mijn mening hetzelfde in wat ik zelf ook in de Postnl app invul en weet het dan ook niet meer. Verwijst mij door naar Whatsapp nummer, daar stel ik mijn vraag, nu 3 uur later heb ik daar nog geen reactie op. Streven was na 2 uur antwoord staat er op die Whatsapp. Ik kan me best voorstellen dat er een keer iets niet gaat zoals het moet, maar ik vind het bar slecht dat je gewoon niet te woord gestaan kan worden...

De oplossing

Zorgen dat er een betere Bert is en service waar je wat aanhebt, mensen die het uitgaan zoeken en niet uitgepraat zijn na het intikken van een nummer en een postcode, daar hebben we de app al voor, lijkt me....

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht/vraag heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket en de afhandeling van deze klacht/vraag door de klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is jammer om te lezen dat u het contact met de klantenservice niet als positief heeft ervaren. Ik ben daarom direct even in het systeem gedoken om te kijken wat er mogelijk aan de hand heeft kunnen zijn. U heeft contact gehad met de reguliere consumentenlijn over een pakket dat door onze vrachtdienst Extra@Home zal worden geleverd. Voor dergelijke zendingen is een aparte klantenservice ingericht. Doordat de reguliere consumentenlijn niet tot dezelfde klantenservice behoort, kan de medewerker u niet meer informatie verstrekken dan u zelf kunt zien.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen