Klacht POSTNL: Slecht contact
Details
De klacht
Heb een vraag over een pakket dat vandaag geleverd zou worden ( was al ruim van te voren gemeld dat het vandaag zou komen, zowel door het bedrijf waar ik m'n bestelling heb gedaan als Postnl, maar inmiddels nog niet in dat tijdsblok geleverd. Klantenservice gebeld of er iets misgegaan was of dat het pakketje nog komt. Ik eeet niet wat de meerwaarde daarvan is want diegene vult naar mijn mening hetzelfde in wat ik zelf ook in de Postnl app invul en weet het dan ook niet meer. Verwijst mij door naar Whatsapp nummer, daar stel ik mijn vraag, nu 3 uur later heb ik daar nog geen reactie op. Streven was na 2 uur antwoord staat er op die Whatsapp. Ik kan me best voorstellen dat er een keer iets niet gaat zoals het moet, maar ik vind het bar slecht dat je gewoon niet te woord gestaan kan worden...De oplossing
Zorgen dat er een betere Bert is en service waar je wat aanhebt, mensen die het uitgaan zoeken en niet uitgepraat zijn na het intikken van een nummer en een postcode, daar hebben we de app al voor, lijkt me....De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.