Klacht POSTNL: slecht e bedrijf en sommige bezorgers moet ze de zak geven

Verboom3

op 7-5-2020 zou ik een pakketje krijgen en om 17.13 uur belde de postbode aan mijn vrouw deed open en ze zag dat de postbode na de 1 verdieping ging en daar leverde hij een pakketje af die iemand besteld had, en mijn vrouw zag dat hij met onze pakketje weg reed, ik heb de post gebeld gelijk en die heeft hem gebeld en hij zei dat hij het druk had en nu is mijn pakketje spoorloos,ik heb een klacht in gediend en een mail gehad en er stond in dat ze hem hebben aan gesproken en dat hij de volgende keer het moet af leveren,deze postbode komt hier vaak in de flat en iedere keer is hij aan het bellen,nu moet ik bol.com inlichten zodat zij een onderzoek kan instellen, dit is al de 2 keer dat dit gebeurt.

ik wil dat het pakketje boven water komt wand de bezorger is de enige die weet waar hij het gelaten heeft.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat u de bezorger in het gebouw een pakketje heeft zien afleveren, maar ik begrijp dat uw eigen pakket niet door u ontvangen is. Indien het pakket op dit moment nog niet terecht is dan raad ik u aan voor een oplossing contact op te nemen met de verzender. De afzender is onze opdrachtgever en zij hebben een overeenkomst met ons over de bezorging van het pakket. Als onze opdrachtgever kan de afzender indien nodig ook een klacht melden en zij kunnen u vervolgens verder helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de ontstane overlast.