Klacht POSTNL: Slecht informatie en lange levertijd post nl

Klachtnummer
# 442058
Gebruiker
ConsumentRuyzhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket ligt nu al meer dan een week in het sorteercentrum van POST.NL zonder dat iemand dat weet of ik enige informatie ontvang, daarbij geen vooruitzicht wanneer het überhaupt komt... vreemde werkwijze!!

De oplossing

Met pakket ontvangen en weten wanneer???

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat het niet duidelijk is wanneer u het pakket kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u in deze onzekere tijden niet op nog meer onzekerheid zit te wachten. Volgens mijn informatie is uw pakket bij ons aangemeld, maar heeft het pakket nooit ons verwerkingsproces bereikt. Om die reden kunt u het beste contact opnemen met de afzender van het pakket. De afzender heeft als directe opdrachtgever en betalende klant de mogelijkheid een onderzoek in te stellen. Daarnaast zal de afzender u als klant een passende oplossing kunnen bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen