Klacht POSTNL: Slecht informatie en lange levertijd post nl

# 442058
ConsumentRuyzhuis

Pakket ligt nu al meer dan een week in het sorteercentrum van POST.NL zonder dat iemand dat weet of ik enige informatie ontvang, daarbij geen vooruitzicht wanneer het überhaupt komt... vreemde werkwijze!!

Met pakket ontvangen en weten wanneer???

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat het niet duidelijk is wanneer u het pakket kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u in deze onzekere tijden niet op nog meer onzekerheid zit te wachten. Volgens mijn informatie is uw pakket bij ons aangemeld, maar heeft het pakket nooit ons verwerkingsproces bereikt. Om die reden kunt u het beste contact opnemen met de afzender van het pakket. De afzender heeft als directe opdrachtgever en betalende klant de mogelijkheid een onderzoek in te stellen. Daarnaast zal de afzender u als klant een passende oplossing kunnen bieden.