Klacht POSTNL: Slecht personeel afdeling klachten afhandelen

Klachtnummer
# 335016
Gebruiker
Pascal Jagers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Iemand van postnl die mijn klacht hier behandelt zegt dat postnl me niet kan helpen. Terwijl postnl me toevallig gister over de telefoon wel heeft geholpen. Ze kon me gewoon via mijn adresgegevens vertellen wat de 3s code is. Ik adviseer mensen te blijven bellen tot er iemand is die je wel wilt helpen.

De oplossing

Zorgen dat mensen gewoon doen waar ze voor betaald worden! Liefst zelfs degene op de vingers tikken die me gister niet heeft willen helpen!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u hier niet verder bent geholpen, omdat u de 3S-code niet had van een zending en dat u vervolgens telefonisch wel bent geholpen. Graag wil ik dit toelichten.

    Wij mogen nooit op basis van een adres een track en trace code aan klanten doorgeven. De enige uitzondering is wanneer een track en trace code onduidelijk op een kennisgeving vermeld staat, dan mogen we een poging doen om de barcode op deze wijze proberen na te kijken. De track en trace code hoort u te ontvangen van de afzender en u kunt op basis van een track en trace code ook wijzigingen doorgeven. Hier moeten we voorzichtig mee om gaan om o.a. fraude te voorkomen. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt opbrengen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen