Klacht POSTNL: Slecht personeel afdeling klachten afhandelen

Pascal Jagers

Iemand van postnl die mijn klacht hier behandelt zegt dat postnl me niet kan helpen. Terwijl postnl me toevallig gister over de telefoon wel heeft geholpen. Ze kon me gewoon via mijn adresgegevens vertellen wat de 3s code is. Ik adviseer mensen te blijven bellen tot er iemand is die je wel wilt helpen.

Zorgen dat mensen gewoon doen waar ze voor betaald worden! Liefst zelfs degene op de vingers tikken die me gister niet heeft willen helpen!!

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u hier niet verder bent geholpen, omdat u de 3S-code niet had van een zending en dat u vervolgens telefonisch wel bent geholpen. Graag wil ik dit toelichten.

Wij mogen nooit op basis van een adres een track en trace code aan klanten doorgeven. De enige uitzondering is wanneer een track en trace code onduidelijk op een kennisgeving vermeld staat, dan mogen we een poging doen om de barcode op deze wijze proberen na te kijken. De track en trace code hoort u te ontvangen van de afzender en u kunt op basis van een track en trace code ook wijzigingen doorgeven. Hier moeten we voorzichtig mee om gaan om o.a. fraude te voorkomen. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt opbrengen.