Klacht POSTNL: Slecht Service

Gabor

Ik kreeg in mijn app dat mijn pakket is afgeleverd..ik dacht oke mischien bij mijn buuren en zou ik kaartje in mijn brievenbus vinden..maar geen kaartje !geen pakket!Sinds 12 november..nog steeds niets..
Andere dag wacht ik een andere pakket ook met duure spullen er in..en toch weer zelefde gebeurt..wat is dat nou vraag ik?!
Ik heb bij post nl Klantenservice gemeld,lange weg tot oplossing kan ik krijgen.Op een pakket stond geen verzekering dus ..mag niet uit wie heeft fout gemaakt ik kan niets te doen..Ik heb geen woorden voor deze Service ??!!Alles gaat digitaal maar toch heel slecht

Ik wil graag mijn pakketten terug hebben!

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat de bezorger aangeeft de zending te bezorger maar dat dit niet het geval is. Dat is natuurlijk helemaal niet fijn. U kunt hiervoor het beste contact met de afzender opnemen. De afzender kan hiervoor een melding naar het depot laten sturen zodat er aan de bezorger wordt gevraagd wat er met de zending gebeurd is.