Klacht POSTNL: Slecht Service

Klachtnummer
# 402536
Gebruiker
Gabor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg in mijn app dat mijn pakket is afgeleverd..ik dacht oke mischien bij mijn buuren en zou ik kaartje in mijn brievenbus vinden..maar geen kaartje !geen pakket!Sinds 12 november..nog steeds niets..
Andere dag wacht ik een andere pakket ook met duure spullen er in..en toch weer zelefde gebeurt..wat is dat nou vraag ik?!
Ik heb bij post nl Klantenservice gemeld,lange weg tot oplossing kan ik krijgen.Op een pakket stond geen verzekering dus ..mag niet uit wie heeft fout gemaakt ik kan niets te doen..Ik heb geen woorden voor deze Service ??!!Alles gaat digitaal maar toch heel slecht

De oplossing

Ik wil graag mijn pakketten terug hebben!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn dat de bezorger aangeeft de zending te bezorger maar dat dit niet het geval is. Dat is natuurlijk helemaal niet fijn. U kunt hiervoor het beste contact met de afzender opnemen. De afzender kan hiervoor een melding naar het depot laten sturen zodat er aan de bezorger wordt gevraagd wat er met de zending gebeurd is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen