Klacht POSTNL: Slecht service

KelvinCheryl17

Ik heb een pakketje besteld die ik kon volgen met track en trace. Ik zat er de hele middag op te wachten Bezorger zou tussen 16:35 en 18:30 bezorgen. Dat was niet het geval en nu net vanavond krijg ik een melding om 17:30 dat pakket retour afzender gaat. Dit omdat mijn adres onjuist zou zijn. Mijn adres staat er gewoon juist in en ook bij de track en trace.
Ik heb Contact gehad met post nl hierover en die zeggen ook dat me adres er gewoon juist in staat maar niks voor me kunnen doen! En ik dit zelf moet oplosssen met het bedrijf waar ik me pakket betaald en besteld heb????? Wat een slechte service van Post NL dit belachelijk!!!!!!!! Belachelijk!!!

Zorg dat mijn pakket bezorgd word

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket retour is gestuurd naar de afzender. Volgens mijn informatie blijkt dat ook. De reden van retour is helaas niet goed inzichtelijk. De reden van retour is namelijk hoeft namelijk niet hetgeen te zijn wat in onze track & trace aangegeven staat. Wij hebben een beperkt aantal retourscans. Het kan namelijk ook zijn dat het verzendlabel beschadigd is geraakt en dat wij uw adresgegevens niet meer hebben kunnen lezen. Er kunnen allerlei verschillende redenen van retour zijn. De reden van retour zal aangegeven staan op het pakket zelf en is inzichtelijk voor de afzender.

Als de zending onterecht retour blijkt te zijn, dan kan de afzender contact met ons hierover opnemen. Dit kan alleen door de afzender gedaan worden omdat de afzender onze opdrachtgever is en met PostNL een overeenkomst heeft afgesloten. Eenmaal in het retourproces is het niet meer mogelijk om het pakket daaruit te halen.