Klacht POSTNL: Slecht service nav klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 299480
Gebruiker
Sjoerdtje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brievenbus post op 29 maart verstuurd met track en trace Nu 7 april nog niets ontvangen. Afzender heeft ook klacht ingediend krijgt ook geen antwoord, Volgens informatie ligt het nog steeds op post afgifte punt. Wat voor nut heeft nu track en trace. Wel voor betalen maar er wordt niets bezorgf en men krijgt geen antwoord op klacht

De oplossing

DAt het pakketje aldnog wordt bezorgd en anders een vergoeding

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wiersma,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u inmiddels 2 zendingen niet heeft ontvangen. De afzender heeft hierover contact met ons gehad, echter krijgt deze geen antwoord op de klacht. Graag wil ik voor u nakijken welke informatie ik hierover kan vinden in mijn systeem. Hiervoor heb ik echter wel de 3S-codes nodig van beide zendingen. Zou u deze als reactie op dit bericht kunnen geven?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wiersma,

    Bedankt voor het sturen van de trackingcodes. Volgens mijn informatie is het bezorgadres hersteld van 3SKABA258465538 en is dit brievenbuspakje gisteren bezorgd. Klopt dit? Voor 3SKABA291693409 is er door de afzender een onderzoek opgestart. De uitslag hiervan is vandaag per e-mail naar de afzender gecommuniceerd. Ik adviseer u ook contact op te nemen met de afzender hierover.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjoerdtje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is hun ja tegen mijn nee. Helaas niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?