Klacht POSTNL: slecht

chris ankersmit

kaartje niet ontvangen is op maandag 15-06-2020 gestuurd en nu op 25-06-2020 nog niet ontvangen.

adres
weertjeshof 4 7006BH Doetinchem

oplossen
mooi kloten

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er op 15 juni een kaart naar u is verstuurd, welke tot nu toe nog niet aangekomen is. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Ik wil wel graag een melding maken om de postbezorging op uw adres in de gaten te kunnen houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de naam en woonplaats van de afzender?

chris ankersmit
    Het kaartje is in Amsterdam op de bus gegaan.
    Daar joke abbink
    Geachte heer,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Echt heel kwalijk dat u deze kaart uit Amsterdam nog niet heeft ontvangen. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Ik heb dit doorgegeven aan de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit zal worden gebruikt om de bezorging op uw adres in de gaten te houden en te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, is het niet mogelijk om de exacte oorzaak te achterhalen. Mochten wij de kaart toch nog aantreffen, dan zullen we deze uiteraard nog bezorgen.