Klacht POSTNL: Slechte, luie postbodes

Klachtnummer
# 498439
Gebruiker
chris82
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er wordt gebeld. Ik doe de portiek deur open en zeg kom naar boven. Ik hoor verder niks meer. Vervolgens wacht ik netjes 2 minuten boven 2de verdieping masr geen pakket en geen bezorger.
Mijn man kijkt op balkon en postnl busje is weg. Meneer de postbode heeft het pakketje op de brievenbus gezet zonder iets te zeggen en ging weg.
Als bezorger s geen trap willen lopen geeft ze een andere wijk of vraag het bij het sollicitatiegesprek of ze bereid zijn om trappen te lopen.
Tegenwoordig kijk ik eerst op webwinkel wie de post bezorgd is het dhl of wat anders. Zo niet, kijk ik of het mogelijk is om het af te halen bij een postnl afhaal punt. Is het niet mogelijk dan kies ik voor zelf naar de winkel. Kan het echt niet anders of kan ik het niet bij iemand anders laten bezorgen dan maar toch bestellen.

Het is frustrerend. Onze oude postbode deed dit ook, na een flinke discussie komt hij halverwege de trap met corona als smoes. En hij zeo tenminste dat hij niet naar boven kwam. Dit voor de corona.

De oplossing

Ik wil mijn pakket bij mijn deur geleverd. Bij 14b. En niet bij portiek deur 14/16

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit de chauffeur niet naar boven is gekomen en uw pakket zomaar onbeheerd heeft achtergelaten. Dit vind ik erg kwalijk. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier verder geen bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de betreffende chauffeur om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals zal gebeuren en de bezorging weer correct verloopt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen