Opgelost door POSTNL: Slechte, onbetrouwbare bezorging!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 348813
Gebruiker
OntevredenKlant
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Pakket bij voordeur achtergelaten op bovenste verdieping flatgebouw. De hele dag iemand thuis, maar er is niet aangebeld. Iedereen kan op de verdiepingen komen dus in feite ligt mijn pakket gewoon buiten. Mijn buurvrouw belde aan om me te attenderen op het pakket. De bezorger heeft ook wel eens een aangetekend pakket voor mij bezorgd op een andere verdieping. De buurman heeft zelfs ‘mijn’ handtekening voor ontvangst gezet.

Gewenste oplossing

Gewoon aanbellen, bedrijfsnaam noemen én zichtbaar blijven voor videofoon (anders weet je niet voor wie je de deur opent). En boven weer aanbellen. Persoonlijk pakket overhandigen ipv zomaar los op de gang achterlaten.
Geboden oplossing
Duidelijke instructies voor de bezorger.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard mag een chauffeur nooit pakketten onbeheerd achterlaten. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een klacht over opmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de track en trace code van dit pakket?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    OntevredenKlant
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat ook deze zending onbeheerd is achtergelaten. Namens PostNL wil ik u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, heb ik uw melding per direct doorgestuurd naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Na uiterlijk 2 werkdagen zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen