Opgelost door POSTNL: Slechte afhandeling van bezorgklacht, men neemt amper de tijd om te zoeken.

content Opgelost
Vermist pakketje PostNL

Mijn vader had een pakketje opgestuurd vanuit Amstelveen naar Zwolle. 28 oktober verstuurd en nu (13 november) nog steeds niet aangekomen. Via de chat heb ik dit gisteravond aangekaart bij PostNL. Er werd een onderzoek geopend. Er werd gezegd, dat ik aanvullende info over het pakket nog kon doorgeven. Dat heb ik vandaag gedaan, maar even later werd mijn vader al gebeld, dat het pakket onvindbaar was. Het onderzoek werd afgesloten en mocht niet meer worden geopend.

Ik wil, dat men gaat kijken of het pakket, dat ik nu goed omschreven heb, nog in een van de locaties ligt.

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Vermist pakketje PostNL
    Gelukkig is het pakketje nu eindelijk in Zwolle aangekomen. Het is 17 dagen onderweg geweest. Ik weet niet waarom.
    In elk geval zijn we erg blij, dat het weer terecht is!

Vermist pakketje PostNL
Wel opgelost, maar voordat de klacht in behandeling is genomen, denk ik.