Opgelost door POSTNL: Slechte afhandeling van bezorgklacht, men neemt amper de tijd om te zoeken.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 332138
Gebruiker
Vermist pakketje PostNL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vader had een pakketje opgestuurd vanuit Amstelveen naar Zwolle. 28 oktober verstuurd en nu (13 november) nog steeds niet aangekomen. Via de chat heb ik dit gisteravond aangekaart bij PostNL. Er werd een onderzoek geopend. Er werd gezegd, dat ik aanvullende info over het pakket nog kon doorgeven. Dat heb ik vandaag gedaan, maar even later werd mijn vader al gebeld, dat het pakket onvindbaar was. Het onderzoek werd afgesloten en mocht niet meer worden geopend.

De oplossing

Ik wil, dat men gaat kijken of het pakket, dat ik nu goed omschreven heb, nog in een van de locaties ligt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Vermist pakketje PostNL
    Datum
    Gelukkig is het pakketje nu eindelijk in Zwolle aangekomen. Het is 17 dagen onderweg geweest. Ik weet niet waarom.
    In elk geval zijn we erg blij, dat het weer terecht is!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vermist pakketje PostNL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wel opgelost, maar voordat de klacht in behandeling is genomen, denk ik.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen