Klacht POSTNL: Slechte behandeling door PostNL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388630
Gebruiker
jaapvandervliet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al maanden totaal geen bezorging. Al tig keer geklaagd en even zo vaak wordt de bezorger zogenaamd aangesproken, maar er verandert niets. En niet bij mij alleen, maar de hele buurt heeft er last van. Nu alweer voor de zoveelste keer: het pakket wordt dagen door de bezorger vastgehouden en de melding zegt dat ik niet thuis ben. Ik vind nooit een briefje in de bus. Nu moet ik er zelf achter komen dat het pakket weer bij een postkantoor is gedumpt.
3STUNM055731199

Het gaat om 1241LK Kortenhoef

Wanneer gebeurt er iets. Ik ben de standaardafhandekling door de 'klantenservice' spuugzat. Ja, de deurbel doet het. Nee, er ligt geen briefje in de bus. Ontsla die zogenaamde bezorger en doe als bedrijf waar je voor wordt betaald. Als ik zo mijn werk zou doen, was ik allang ontslagen. Het is een grof schandaal.

De oplossing

Ontsla de bezorger en laat een ander de poststukken wel bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Regelmatig wordt er aangegeven dat u niet thuis was terwijl er wel iemand aanwezig was. Daarnaast werkt uw bel gewoon en worden er geen briefjes achter gelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me goed voorstellen dat u er u wel een beetje klaar mee bent. Ik zit dit graag opnieuw door zodat dit via de leidinggevende opgepakt kan worden. Daarbij zal ik nadrukkelijk aangeven dat het al heel lang mis gaat. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw privébericht en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Ik vind het bijzonder kwalijk dat er ondanks meerdere meldingen nog geen verbetering zichtbaar is in de bezorging op uw adres. Uw klacht heb ik opnieuw doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling met het dringende verzoek actie te ondernemen. Indien er passende maatregelen genomen moeten worden zal de leidinggevende hierin zijn of haar verantwoordelijkheid nemen. Indien een bezorger geen verbetering laat zien na herhaaldelijke meldingen zal dit consequenties hebben voor zijn werk. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jaapvandervliet
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger zou worden aangesproken. Vandaag wederom geen bezorging. Dit gaat al maanden zo. Dit is om gek van te worden. Bellen heeft geen zin. Wat nog wel??????
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen