Klacht POSTNL: Slechte bestuurders bezorg dienst.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364262
Gebruiker
Schijndel1982
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestuurde rijd veel te hard in de woonwijk. En dit gebeurt erg vaak. En met regelmaat heeft hij zijn mobiel of een ander apparaat in zijn hand.

De oplossing

Dat er controle komt bij de bestuurder op verkeersveiligheid en op gedrag achter het stuur zoals appen etc.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Welke wijk heeft u dit geconstantateerd
    - Hoe hard reed de bezorger en wat was de maximale snelheid
    - Het mailadres van u

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Schijndel1982
    Datum
    Niet opgelost, maar wat verwacht je van post nl....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schijndel1982
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze doen niets met de klacht!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen