Klacht POSTNL: Slechte bestuurders bezorg dienst.

Schijndel1982

Bestuurde rijd veel te hard in de woonwijk. En dit gebeurt erg vaak. En met regelmaat heeft hij zijn mobiel of een ander apparaat in zijn hand.

Dat er controle komt bij de bestuurder op verkeersveiligheid en op gedrag achter het stuur zoals appen etc.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Welke wijk heeft u dit geconstantateerd
    - Hoe hard reed de bezorger en wat was de maximale snelheid
    - Het mailadres van u

Schijndel1982
    Niet opgelost, maar wat verwacht je van post nl....

Schijndel1982
Ze doen niets met de klacht!