Klacht POSTNL: Slechte bezorger en heel onbeleefd

Niettevrede89

Ik woon in een flat. De bezorger van PostNL belt altijd aan en zegt dat we naar beneden moeten. Vaak doen we dit maar soms is het ook niet mogelijk. Wat ie dan doet is het pakket meenemen en aangeven dat er niemand thuis was, in de beneden hal achterlaten, in de lift stoppen zonder dat ie er zelf bij is of zoals gister heel onbeleefd zeggen als je niet naar beneden komt heb je pech. Gister ruzie gehad met de bezorger nadat ik naar beneden ben gegaan. Vandaag hele dag thuis gezeten met mijn ouders en er zou een pakket worden bezorgd. Nu krijgen we een mail dat bezorging niet mogelijk was en dat we niet hebben gereageerd bij aanbellen. Dit kan niet meer zo. Ik heb de gegevens van de bezorger en als postnl niks doet hieraan gooi ik zijn gegevens online voor de rest van amsterdam en amstelveen zodat iedereen er mee kan doen wat ie wilt.

Ik wil mijn pakketjes ontvangen en niet naar beneden te moeten lopen of bij alle buren aanbellen of zij mijn pakket hebben ontvangen of mij pakket onbeschermd in de lift tegen komen. Fatsoen wil ik.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de chauffeur niet op verzoek naar boven wil komen en ook pakketten onbeheerd achter laat in de lift of deze niet aan wil bieden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten? Kunt u per code ook aangeven wat de klacht precies is?

- Wat is uw e-mail adres?

- Werkt uw deurbel altijd naar behoren en heeft de chauffeur wel een briefje achtergelaten toen er is niet is aangebeld?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Niettevrede89
    Dit is een van de track codes: 3STWIZ6787649
    Onze post wordt nog steeds niet bezorgd met dezelfde melding dat we niet thuis zijn terwijl er iemand thuis is. In mijn vorig bericht heb ik de foto van de bezorger bij gezet. Ik wil weten wat jullie eraan gaan doen. Ik wil niet meer dat mijn ouders van 60 en 70 ieder keer naar beneden moeten voor onze pakketjes omdat de bezorger het te druk heeft. Er is een lift aanwezig en hij kan de lift pakken en naar onze deur.

Ik hoor van jullie

Groeten,
    Ali
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de klacht voor u ingediend. Er zal binnen twee werkdagen met de bezorger worden besproken dat het pakket gewoon aan de voordeur aangeboden dient te worden. Ik ga er dan ook vanuit dat u hier geen last meer van zult ondervinden. Mocht dit wel het geval zijn, dan verneem ik dat graag van u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.