Klacht POSTNL: Slechte bezorging!

Klachtnummer
# 305065
Gebruiker
Daantjeee1414
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb via gamma online een trap hekje besteld. Dat was in de week van koningsdag! En de bezorger heeft mijn pakketje kwijt gemaakt! En op de dag van vandaag geen trap hekje gezien!!
Met andere woorden me kind moet maar van de trap afvallen. Er is door gamma een onderzoek gestart. Maar bijna 1maand veder en nog niks!

De oplossing

Wil dat post NL me trap hekje zo snel mogelijk brengt. En dat ik me bedrag door hun vergoed word!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Filters,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u op 27-4 het trap hekje wat u besteld heeft niet heeft ontvangen. Dit is zeer spijtig en ik wil u hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden.

    In mijn gegevens zie ik dat gamma inderdaad een onderzoek heeft opgestart. Hierin is contact geweest met het depot en dit loopt nog. Vanwege een vakantie van de bezorger heeft dit vertraging opgelopen.

    Ik wil u daarom vragen om het nog rustig af te wachten en voor meer informatie ook contact op te nemen met de Gamma.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen