Heb via gamma online een trap hekje besteld. Dat was in de week van koningsdag! En de bezorger heeft mijn pakketje kwijt gemaakt! En op de dag van vandaag geen trap hekje gezien!! Met andere woorden me kind moet maar van de trap afvallen. Er is door gamma een onderzoek gestart. Maar bijna 1maand veder en nog niks!
De oplossing
Wil dat post NL me trap hekje zo snel mogelijk brengt. En dat ik me bedrag door hun vergoed word!
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte mevrouw Filters,
Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht.
Uit uw bericht begrijp ik dat u op 27-4 het trap hekje wat u besteld heeft niet heeft ontvangen. Dit is zeer spijtig en ik wil u hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden.
In mijn gegevens zie ik dat gamma inderdaad een onderzoek heeft opgestart. Hierin is contact geweest met het depot en dit loopt nog. Vanwege een vakantie van de bezorger heeft dit vertraging opgelopen.
Ik wil u daarom vragen om het nog rustig af te wachten en voor meer informatie ook contact op te nemen met de Gamma.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Nathan PostNL
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.