Klacht POSTNL: slechte bezorging, nog slechtere klachtenafhandeling

Klachtnummer
# 36907
Gebruiker
M.C. Becht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als je een klacht wil indienen bij postnl, moet je eerst allerlei formulieren gaan invullen. Dat is een hele drempel. Ik werd teruggebeld, maar kreeg zelf niets op papier. Er blijven problemen en ik wil een aanvulling schrijven. Dan zou ik weer opnieuw formulieren moet gaan invullen. Vervolgens ga ik naar een postagentschap, maar daar wordt mijn klacht niet in behandeling genomen. "Dat doen wij niet, dan moet u naar een groter agentschap". Dit maakt me razend. Zij maken fouten maar de problemen die dat voor mij, c.q. de consument oplevert, nemen ze geen verantwoordelijkheid voor.
Je ziet het bij meer bedrijven, met alle ingewikkelde uitgebreide internetformulieren

De oplossing

Gewoon een aanspreekpunt en mailmogelijkheid, zonder eerst allerlei pagina's te moeten doorlopen en alle eigen gegevens in vullen. Tevens vastlegging van de klacht en afschrift en wat er aan gedaan gaat worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Becht,Bedankt voor uw reactie. Ik vind het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de bereikbaarheid van onze Klantenservice.Helaas heb ik u op 17 oktober 2013 telefonisch niet kunnen bereiken. Ik heb aan de hand van mijn administratie vernomen dat uw melding betreffende de postbezorging inmiddels is doorgegeven om de bezorging te verbeteren. Ik ga ervan uit dat de bezorging weer correct zal gaan verlopen. Mocht dit niet het geval zijn of u heeft nog aanvullingen bij deze melding laat het me weten.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen