Klacht POSTNL: slechte bezorging, nog slechtere klachtenafhandeling
Details
De klacht
Als je een klacht wil indienen bij postnl, moet je eerst allerlei formulieren gaan invullen. Dat is een hele drempel. Ik werd teruggebeld, maar kreeg zelf niets op papier. Er blijven problemen en ik wil een aanvulling schrijven. Dan zou ik weer opnieuw formulieren moet gaan invullen. Vervolgens ga ik naar een postagentschap, maar daar wordt mijn klacht niet in behandeling genomen. "Dat doen wij niet, dan moet u naar een groter agentschap". Dit maakt me razend. Zij maken fouten maar de problemen die dat voor mij, c.q. de consument oplevert, nemen ze geen verantwoordelijkheid voor.Je ziet het bij meer bedrijven, met alle ingewikkelde uitgebreide internetformulieren
De oplossing
Gewoon een aanspreekpunt en mailmogelijkheid, zonder eerst allerlei pagina's te moeten doorlopen en alle eigen gegevens in vullen. Tevens vastlegging van de klacht en afschrift en wat er aan gedaan gaat wordenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.