Klacht POSTNL: Slechte bezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596307
Gebruiker
Moppie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de zoveelste x weer geen post op zaterdag terwijl in de postnl wel staat dat er post moet komen vandaag het gaat al weken zo

Gewenste oplossing

Dat er gewoon bezorgd wordt de volgende dag
Geboden oplossing
Weer zaterdag en op de app staat dat ik post krijg maar weer geen post
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals telefonisch afgesproken heb ik melding gemaakt van uw klacht aan de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Ik verwacht hiermee dat de kwaliteit van de bezorging op uw adres verbetert.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen