Opgelost door POSTNL: Slechte bezorging en geen klantenservice

content Opgelost
LL

Deze week 4 brieven niet ontvangen waaronder 1 rouwkaart.
Tevens al 2 x vrij genomen om mijn pakketpost aan te kunnen nemen maar helaas stond bij track en trace dat het bezorgd zou worden maar werd 1 dag later en ook die gaat zie ik net weer eens voor de 2de keer niet door. de eerste keer dat ik hiervoor belden met de klantenservice werd na 21 minuten wachttijd de telefoon opgegooid toen ze merkte dat ik een klacht had, de 2de keer werd hij na 41 minuten wachten al verbroken toen zonder iets te zeggen. Jullie moeten je echt een diep gaan schamen POSTNL en aan het aantal klachten die op deze site staan ben ik niet de enige die er zo over denkt. Doe gewoon je werk waarvoor mensen u geld voor betalen.

Door u afspraken na te komen. En mijn post te bezorgen op de dagen die u zelf aangeeft

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat uw zending nog niet bij u aan is gekomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw zending

LL