Opgelost door POSTNL: Slechte bezorging en geen klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 491424
Gebruiker
LL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze week 4 brieven niet ontvangen waaronder 1 rouwkaart.
Tevens al 2 x vrij genomen om mijn pakketpost aan te kunnen nemen maar helaas stond bij track en trace dat het bezorgd zou worden maar werd 1 dag later en ook die gaat zie ik net weer eens voor de 2de keer niet door. de eerste keer dat ik hiervoor belden met de klantenservice werd na 21 minuten wachttijd de telefoon opgegooid toen ze merkte dat ik een klacht had, de 2de keer werd hij na 41 minuten wachten al verbroken toen zonder iets te zeggen. Jullie moeten je echt een diep gaan schamen POSTNL en aan het aantal klachten die op deze site staan ben ik niet de enige die er zo over denkt. Doe gewoon je werk waarvoor mensen u geld voor betalen.

De oplossing

Door u afspraken na te komen. En mijn post te bezorgen op de dagen die u zelf aangeeft

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat uw zending nog niet bij u aan is gekomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van uw zending

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen