Mail over pakketbezorging 's ochtends binnen, pakket wordt dezelfde ochtend nog geleverd. Ik werk kan niet meteen weg. Vervolgens neemt bezorger pakket mee en geeft het af op een afhaalpunt. Ik krijg niet de optie om een ander bezorgmoment te kiezen. Als ik het pakket ga ophalen blijkt het een doos van zeker 100 cm x 150 cm te zijn en past niet in de auto. Waarom deze werkwijze van postnl. Plan het beter in stuur eerder de mail, en geef mensen de keuze. Er zijn meer mensen die werken dan alleen de medewerkers postnl
De oplossing
Helderheid geven in regels die kennelijk gewijzigd zijn. En vooral eerder mensen inlichten over wanneer een pakket bezorgd wordt, niet de dag zelf pas Bel je dan hierover verwacht ik geen medewerker die de klant niet laat uitpraten en haar standaard riedel blijft opdreunen.
4 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
- de 3S-code
- het mailadres van u
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
- de 3S-code
- het mailadres van u
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Auteur
S.K. van der Hoogt
Datum
3STMLD004201468
Mailadres: spolvdhoogt@gmail.com
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor de informatie. Graag reageer ik op uw bericht.
De klacht over de manier van bezorgen is voor u aangemaakt. De bezorger zal in het vervolg het pakket twee keer bij u aanbieden voor het naar een PostNL locatie gaat, om dit soort situaties te voorkomen in de toekomst.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
S.K. van der Hoogt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.