Klacht POSTNL: Slechte bezorging pakket en communicatie

S.K. van der Hoogt

Mail over pakketbezorging 's ochtends binnen, pakket wordt dezelfde ochtend nog geleverd. Ik werk kan niet meteen weg. Vervolgens neemt bezorger pakket mee en geeft het af op een afhaalpunt. Ik krijg niet de optie om een ander bezorgmoment te kiezen. Als ik het pakket ga ophalen blijkt het een doos van zeker 100 cm x 150 cm te zijn en past niet in de auto. Waarom deze werkwijze van postnl. Plan het beter in stuur eerder de mail, en geef mensen de keuze. Er zijn meer mensen die werken dan alleen de medewerkers postnl

Helderheid geven in regels die kennelijk gewijzigd zijn.
En vooral eerder mensen inlichten over wanneer een pakket bezorgd wordt, niet de dag zelf pas
Bel je dan hierover verwacht ik geen medewerker die de klant niet laat uitpraten en haar standaard riedel blijft opdreunen.

- de 3S-code

3STMLD004201468

Mailadres:
    spolvdhoogt@gmail.com
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

De klacht over de manier van bezorgen is voor u aangemaakt. De bezorger zal in het vervolg het pakket twee keer bij u aanbieden voor het naar een PostNL locatie gaat, om dit soort situaties te voorkomen in de toekomst.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.