Klacht POSTNL: slechte bezorging raakt pakketten kwijt !!!!!!

elisabeth van renswoude

pakket kwijt geraakt en nu weer een pakket wat nog steeds niet geleverd is telefonisch per mail en chat is post nl niet bereikbaar

mijn pakketjes gewoon goed bezorgen en de kwijt geraakte pakketten vergoeden

Geachte mevrouw Van Renswoude,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket en dat u een andere zending helemaal niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u hier een uitleg over wenst. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de enorme hoeveelheid online bestellingen met Black Friday, Cyber Monday en nu in de aanloop naar Sinterklaas zijn er vertragingen ontstaan in de verwerking, sortering en bezorging van pakketten. Doordat uw pakket nog niet verwerkt is, verschuift het bezorgmoment naar de volgende dag. We doen ons uiterste best alle pakketten die we aangeboden hebben gekregen zo spoedig mogelijk af te leveren, ik kan u spijtig genoeg geen garanties geven over het bezorgmoment. Ik raad u aan om bij het volgen van uw zending met code 3SMYPA756873592 vooral te letten op de statusbalk in plaats van het verwachte bezorgmoment. Als de statusbalk de stap 'Sorteercentrum' heeft bereikt en als er daarna bij staat 'bezorger is onderweg' dan dan kunt u het pakket normaal gesproken diezelfde dag verwachten. Mocht er in de loop van deze week niets veranderen in de status, dan raad ik u aan contact op te nemen met de verzender. Deze kan als opdrachtgever voor verzending mogelijk een onderzoek starten en u van een oplossing voorzien.

Omdat u slechts één code heeft meegestuurd in uw bericht, kan ik de status van de andere zending niet controleren. Mocht dit pakket te lang onderweg zijn dan raad ik u aan ook over deze zending contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mijn oprechte excuses voor de ontstane overlast en vertraging in de aflevering van uw pakket.

elisabeth van renswoude