Klacht POSTNL: slechte bezorging wommels

wommels

29-10-2013 hierover al een bericht geplaatst. Krijg wederom constant post van de buren door de bus waaronder bankafschriften. Zeeerrrr vervelend
Ook is post nog steeds soms een week onderweg voordat het ons bereikt.

Normale postbezorging,

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u nog steeds post van uw buren ontvangt en dat post met vertraging wordt bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit voor u erg vervelend is en bied u hiervoor mijn excuses aan. Helaas heb ik u vandaag niet telefonisch kunnen bereiken, daarom reageer ik hier op uw melding.Naar aanleiding van uw bericht heb ik een melding gemaakt voor de leidinggevende van de afdeling postbezorging met het verzoek hierop actie te ondernemen. Hij zal de verantwoordelijke medewerkers aanspreken en maatregelen nemen om de postbezorging op uw adres te verbeteren. Ik ga ervan uit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Ik verzoek u deze melding op de site af te sluiten. Uiteraard vernemen wij het graag indien u ondanks de ondernomen actie de komende tijd geen verbetering opmerkt in de kwaliteit van de postbezorging op uw adres. Met vriendelijke groet, Tamar
    wommels
    Vorige keer was hetzelfde beloofd. Dus eerst zien dan geloven.
    Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u bezorgd bent, excuses voor alle overlast. Uw klacht is geregistreerd en de postbezorging wordt in de gaten gehouden. Ik wil u vriendelijk vragen het ons te laten weten als zich opnieuw onregelmatigheden voordoen.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Resiekha