Klacht POSTNL: Slechte bezorging.

Wilfred

Vandaag het derde poststuk met een bestelling niet bezorgd door de postbode. Contact met helpdesk helpt niet het enige wat ze na een half uur wachten weten te melden is dat ze niets kunnen doen omdat het een poststuk is. Al valt het mij op dat alles de post waarop staat dat het een bestelling is niet bezorgd is en de andere post wel. Rara hoe kan dit?

Betere klantenservice en een mogelijkheid om ook een klacht in te dienen en geen afschuiven van jet kastje naar de muur.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Al meerdere poststukken zijn niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig dat het nu weer niet is aangekomen. Ik kan begrijpen dat u dit vreemd vindt en u graag een klacht wilt indienen. Bij briefpost kunnen we inderdaad niet precies nagaan wat er met de post is gebeurd omdat dit niet geregistreerd wordt. Het komt wel eens voor dat er wat vertraging in het proces zit bij briefpost ondanks dat er een foto van is gemaakt. We moeten daarom vragen om het vier bezorgdagen af te wachten. Ik wil graag voor u nakijken wat ik in dit geval voor u kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer had u dit poststuk moeten ontvangen?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Wilfred
    Zoals gevraagd post.nl mijn gegevens gestuurd via privé bericht op 17 december. Maar zoals te verwachten van post.nl ook hier geen behoorlijke reactie op. Post wordt niet bezorgd en de klant zoekt het maar lekker zelf uit. Echt een hele zakelijke instelling.
    Geachte heer,

Bedankt voor de gegevens, excuses voor de late reactie. Ik heb voor u een klacht geregistreerd zodat mijn collega's hier in toekomst beter op kunnen letten, ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt. Voor de verdere afhandeling kunt u het beste contact houden met de afzender. Die kan hier als opdrachtgever ook nog een melding van maken.

Wilfred
Geen oplossing aangeboden. Post.nl heeft totaal geen idee wat klantgericht werken is. Gegevens vragen om het uit te zoeken ,maar later niets doen als ze de gegevens hebben. Ja een antwoord alla zoek het zelf maar uit en bedankt voor de reactie. Zeker slechte service van post.nl of beter gezegd TOTAAL geen service.