Klacht POSTNL: Slechte bezorging.

Klachtnummer
# 567850
Gebruiker
Knor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De aanleunwoningen van woonzorgcentrum Uitzicht Vlaardingen is de bezorging ronduit treurig. Dan weer ligt het beneden in de hal dan weer vind je het opengemaakt bij de deur. Vanmiddag lag mijn pakje halverwege de gang. Met mij zijn heel veel bewoners die dit ook ervaren. Het zijn gewoon appartementen dus waarom niet gewoon bezorgen? Hoop dat jullie ii e hier iets mee doen. H gr. Van een bewoner.

De oplossing

Controleren en aanspreken die de wijk hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten bij uw appartementencomplex. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals in ons gesprek aangegeven heb ik uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de pakketbezorgers zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen