Klacht POSTNL: Slechte bezorging.

Knor

De aanleunwoningen van woonzorgcentrum Uitzicht Vlaardingen is de bezorging ronduit treurig. Dan weer ligt het beneden in de hal dan weer vind je het opengemaakt bij de deur. Vanmiddag lag mijn pakje halverwege de gang. Met mij zijn heel veel bewoners die dit ook ervaren. Het zijn gewoon appartementen dus waarom niet gewoon bezorgen? Hoop dat jullie ii e hier iets mee doen. H gr. Van een bewoner.

Controleren en aanspreken die de wijk hebben.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten bij uw appartementencomplex. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals in ons gesprek aangegeven heb ik uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de pakketbezorgers zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.