Opgelost door POSTNL: Slechte bezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 381093
Gebruiker
jt56
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds enkele weken wordt de post slecht bezorgd. Afgelopen week zagen we op de app dat een brievenbuspakketje op donderdag bezorgd zou moeten worden. Echter helemaal niets gezien. Zaterdag wordt dan de post van de hele week bezorgd.

Vandaag ook alweer geen post bezorgd. Zeker weten want er moeten folders van de Makro bezorgd worden. En dat is struktureel.

De oplossing

Er voor zorgen dat de 3 bezorgmomenten die hier van toepassing zijn ( dinsdag, donderdag en zaterdag) worden uitgevoerd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog maar één keer per week post ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb inmiddels uw klacht geregistreerd zodat we deze meenemen in onze analyses, daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. U ontvangt echter geen verdere reactie.

    Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jt56
Datum
Uiteindelijke oplossing
Toegezegd is dat ze de bezorging gaan monitoren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?