Opgelost door POSTNL: Slechte bezorging

content Opgelost
jt56

Sinds enkele weken wordt de post slecht bezorgd. Afgelopen week zagen we op de app dat een brievenbuspakketje op donderdag bezorgd zou moeten worden. Echter helemaal niets gezien. Zaterdag wordt dan de post van de hele week bezorgd.

Vandaag ook alweer geen post bezorgd. Zeker weten want er moeten folders van de Makro bezorgd worden. En dat is struktureel.

Er voor zorgen dat de 3 bezorgmomenten die hier van toepassing zijn ( dinsdag, donderdag en zaterdag) worden uitgevoerd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog maar één keer per week post ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb inmiddels uw klacht geregistreerd zodat we deze meenemen in onze analyses, daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. U ontvangt echter geen verdere reactie.

Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

jt56
Toegezegd is dat ze de bezorging gaan monitoren.