Klacht POSTNL: Slechte bezorging

Klachtnummer
# 364179
Gebruiker
Siet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wordt niet op tijd bezorgd of niet bezorgd

De oplossing

Bezorger eruit, oude bezorger terug of een nieuwe bezorger

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb niet de mogelijkheid om zomaar een werknemer te laten vervangen. Maar wellicht kan ik een klacht voor u aanmaken, afhankelijk van de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten en kunt u per pakket aangeven wat er precies is voorgevallen?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?