Opgelost door POSTNL: Slechte bezorging

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 381297
Gebruiker
Chrisriaan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag zou Postnl een pakket brengen tussen 14:00 en 16:00. Om 13:00 gekeken naar post, brievenbus was leeg. Verder de hele tijd thuis en wachten op de deurbel. Om 14:30 in de brievenbus gekeken, lag er een briefkaart met 'Gemist'. We konden het pakje afhalen bij het depot. Vorige week al precies hetzelfde gebeurd. Ik vind dit schandalig van Postnl. Een waardeloos bedrijf. Als ik bij het bestellen kan kiezen tussen de bezorgers, kies ik niet weer voor Postnl. Klotenbedrijf.

De oplossing

Geholpen worden zoals beloofd.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat dit al eerder is voorgekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u de bel getest?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Chrisriaan
    Datum
    Goedenmiddag,

    De bel wordt regelmatig gebruikt en werkte ook die dag.
    Ook de e-mail werkt uitstekend, want er is wel een e-mail ontvangen dat het pakje diezelfde dag nog was afgeleverd bij Primera in Uithuizen. Deze email is gedateerd op 31 juli om 14:59.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Graag reageer ik op uw bericht.

    De klacht over de bezorging van 31 juli is voor u ingediend. Dit zal binnen twee werkdagen met de bezorger worden besproken om herhaling te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chrisriaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen