Opgelost door POSTNL: Slechte bezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 310464
Gebruiker
Gebruiker1530437664
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte postbezorging.Veel post wordt in de verkeerde brievenbussen bezorgd die dan dagen later op het goede adres aankomt.Zo mis ik de laatste tijd mijn tijdschrift De Groene Amsterdammer die op donderdag hoort te komen, maar de laatste tijd steeds op zaterdag bezorgd wordt.

De oplossing

Post hoort op tijd bezorgd te worden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Brug,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw post niet juist wordt bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

    Graag laat ik het verzendtraject langslopen en uw postcodegebied controleren op structurele problemen. Om dit te doen zou ik graag een aantal vragen beantwoord hebben:
    Zou u ten eerste willen controleren of uw tijdschrift door PostNL bezorgd wordt? Mogelijk kunt u een eerder ontvangen tijdschrift inspecteren op een PostNL-logo.
    Daarnaast zou ik graag van u vernemen op welk adres uw poststuk foutief bezorgd is en wanneer dit is gebeurd. Ook hoor ik graag van u wat de naam van de afzender is.
    Zou u ons als laatste een e-mailadres mee kunnen sturen, zodat we de klacht volledig kunnen registreren?

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL
  2. Auteur
    Gebruiker1530437664
    Datum
    Ik heb netjes bericht gehad en daarna ging de bezorging beter. Dus hopen dat het zo blijft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1530437664
Datum
Uiteindelijke oplossing
We merken dat er beter bezorgd wordt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen