Opgelost door POSTNL: Slechte bezorging

sad Opgelost
Liesbeth

voor de derde keer is er een pakketje niet thuis afgeleverd. Krijg dan in de mail dat het niet lukte. De bezorgtijd was nog lang niet voorbij. Ga maar naar Post.Nl puntn
Ik kan het zelf niet ophalen. Moet nu weer iemand lastig vallen

Dat als ik iets bestel het thuis wordt afgeleverd. 1 keer is nog te begrijpen. 3x niet meer.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw pakket is geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres;
    - of u een briefje in de bust heeft ontvangen;
    - of uw bel naar behoren werkt;

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Liesbeth
Matige oplossing. Zal het in toekomst ervaren.