Bezorgers zijn 3 van de 4 keer te laat en word vaak op verkeerde adres bezorgd, je word er ziek van van dat gekloot....
De oplossing
Beter bezorgen waar het hoort
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Het spijt me om te vernemen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.
Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorger uw pakketten op een verkeerd adres bezorgd. Zou u mij de track & trace codes van de betreffende pakketten willen sturen die op een verkeerd adres zijn afgeleverd?
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.