Klacht POSTNL: Slechte bezorgservice Post.nl

M.J. Crombeen

Levering pakket door Post.nl twee keer uitgesteld naar volgende dag.
Eerste levering zou op gisteren op 7 juni zijn, nu vandaag 8 juni zou tweede levering zijn. Nieuwe derde levering wordt morgen 9 juni. Telkens mail gehad met met mededeling dat het vertraagd is . Heb wel uren vrij moeten nemen om thuis te zitten om pakket te ontvangen. Heb nog de Klantenservice geproken van Post.nl maar die konden alleen excuus en sorry zeggen meer niet.
Ben helemaal niet blij met de situatie!

Pakket nu eindelijk leveren en Bezorgkosten a €6,50 vergoeden door Post.nl

Geachte heer, mevrouw Crombeen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel spijtig om te vernemen dat uw pakket zoveel vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voor stellen dat dit niet prettig is.

U heeft helaas de track en trace code van het pakket niet vermeld in uw bericht, maar ik hoop dat u het pakket inmiddels in goed orde heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan ontvang ik graag deze code nog van u.

Het is echter niet mogelijk om hiervoor compensatie te ontvangen. Mocht een afzender bepaalde afspraken met ons hebben over de bezorgduur dan kan die compensatie aanvragen als onze opdrachtgever voor verzending. Maar als geadresseerde is dit niet mogelijk.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Geachte heer/mevrouw Crombeen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending steeds weer wordt uitgesteld door onbekende redenen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u aller eerst mijn excuses aanbieden dat uw zending steeds vertraging oploopt. Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending en naar wat er aan de hand is.
    Ik kan de bezorgkosten niet voor u vergoeden. U zult hiervoor contact moeten opnemen met de afzender. De afzender heeft ons betaald voor de bezorging.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Jurgen
    PostNL