Klacht POSTNL: Slechte communicatie en klantonvriendelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 532214
Gebruiker
Sabine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag zou een pakket worden bezorgd namens Jysk. Vanochtend ontving ik tegenstrijdige berichten: "We hebben uw order van Jysk niet ontvangen" maar ook "We komen 8-4-2021 tussen 09.00-12.00 langs namens Jysk". Gedurende de ochtend heb ik POSTNL extra home dan ook geprobeerd te bereiken, want ik had een afspraak om 11.00 en ik wist niet of ik thuis moest blijven vanwege het pakket. Uiteindelijk heb ik mijn afspraak maar afgezegd, want ik wilde die €45,- aan bezorgkosten niet weggooien (wie weet komen ze toch..). Tegen de tijd dat ik een reactie kreeg op Whatsapp (3 uur later), was de ochtend al verstreken. Die reactie luidde in het kort: er zal niet geleverd worden. Nadat ik mijn onvrede uitte, kreeg ik niet eens een excuses. Je kan op zijn minst sociaal wenselijk zijn en doen alsof je het vervelend vindt. Al met al baal ik flink. Zo ga je niet met klanten om.

De oplossing

Ik zou het waarderen als ik de bezorgkosten vergoed krijg. Daarnaast zou een excuses wel op zijn plaats zijn. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging via Extra@Home. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw pakket niet op het aangegeven tijdstip bij u is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aangezien uw pakket is verzonden via Extra@Home kan ik u hierbij niet van dienst zijn. Dit is een onderdeel van PostNL, maar ze hebben een eigen klantenservice en administratie waar ik geen inzag in heb. Ik kan u enkel adviseren om uw klacht in te dienen via de klantenservice van Extra@Home of contact op te nemen met de afzender voor een verdere oplossing. U kunt terecht bij deze afdeling via Whatsapp op telefoonnummer 0613784157 of terecht op de website: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft over de reguliere bezorging, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Van het kastje naar de muur gestuurd. Post NL extra home heeft nooit op mijn mail gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen