Klacht POSTNL: Slechte communicatie en zeer slecht personeel.
Details
De klacht
Een retourpakket werd op Paasmaandag bij de winkel aangeboden, maar die was uiteraard gesloten.Op het retourblaadje stond: Pakket geweigerd!.
Via postnl.nl geprobeerd om in contact te komen met ze, maar de vrouw die ik na een half uur aan de telefoon had, sprak slecht Nederlands, wist niet waar ik het over had en na +/- 2 minuten verbrak ze de verbinding.
Aangezien ik overmorgen in de buurt kom van de winkel, zal ik het pakket zelf maar bezorgen.
De oplossing
Postnl moet beter bereikbaar zijn.Hoe je ook wil communiceren, je komt niet om een lullige chat heen en op het eind krijg je een 8-cijferig nummer dat je moet onthouden of de chat printen. De telefoniste deed niets met dat nummer.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.