Klacht POSTNL: slechte communicatie m.b.t. afspraken.

Harry

Gisteravond (vrijdagavond)een e-mail gekregen dat exta@home een bestelling komt afleveren op maandag. Om 21:31 uur is de e-mail naar ons verstuurd met daarin een link, we hadden tot 22:30 (krap een uur dus) de tijd om de datum te wijzigen. Dat kon dus niet want we waren op dat ogenblik bij een concert. De e-mail hebben we dus pas bij thuiskomst gezien. Waardeloos dus.. we werken allebei en we kunnen nu ook niets meer regelen om maandag vrij te zijn. Zaterdag zou je ze nog kunnen bellen, maar dan krijg je te horen dat er geen medewerkers zijn.

Bereikbaar zijn zodat we de afspraak kunnen verplaatsen. Anders komt men voor een gesloten duur.

Geachte heer Van Leeuwen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht maak ik op dat u een zending van Extra@Home verwacht en hierover meer informatie wenst te ontvangen.

Extra@Home is een aparte afdeling binnen ons bedrijf en heeft daartoe ook een eigen klantenservice. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 088-236 3764.
    Deze lijn is geopend op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL pakketten en briefpost, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Sven
    PostNL
    Beste Sven,

Het klopt niet dat extra@home bereikbaar is op zaterdag. Dit staat wel op de website, maar we hebben de hele zaterdag geprobeerd te bellen. Uiteindelijk werd er op maandag gezegd dat dit fout op de website staat.

Mvrgr
    Geachte heer Van Leeuwen,

Dat is uiteraard erg jammer. Sorry voor de foutieve informatie. Ik ga ervan uit dat dit zo snel mogelijk aangepast gaat worden. Mijn excuses.

Bert
    Harry
    Graag voortaan website up-to-date houden.