Klacht POSTNL: Slechte communicatie

Cseyrich

Op 30 juni en 8 juli zouden er pakketjes worden afgeleverd, athans dat stond er. De pakketjes liggen al een tijd bij de custom clearance. Enig idee hoe lang het duurt voor de pakketten worden vrijgegeven? Zou mijn bikinis graag op vakantie aan willen! Groetjes

Graag info over bestellingen

Ik snap uiteraard dat u graag meer duidelijkheid over deze zending wilt. Helaas kan ik beide zendingen niet terug vinden in ons systeem. Dit betekend dat de zendingen of niet door ons bezorgd gaan worden of niet bij ons binnen zijn gekomen. Als de zendingen wel door ons bezorgd gaan worden, dan zullen we uiteraard ons best doen om de zendingen zo snel mogelijk bij u af te leveren, zodra wij ze binnen hebben.