Klacht POSTNL: Slechte communicatie

Klachtnummer
# 462514
Gebruiker
Cseyrich
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 juni en 8 juli zouden er pakketjes worden afgeleverd, athans dat stond er. De pakketjes liggen al een tijd bij de custom clearance. Enig idee hoe lang het duurt voor de pakketten worden vrijgegeven? Zou mijn bikinis graag op vakantie aan willen! Groetjes

De oplossing

Graag info over bestellingen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u graag meer duidelijkheid over deze zending wilt. Helaas kan ik beide zendingen niet terug vinden in ons systeem. Dit betekend dat de zendingen of niet door ons bezorgd gaan worden of niet bij ons binnen zijn gekomen. Als de zendingen wel door ons bezorgd gaan worden, dan zullen we uiteraard ons best doen om de zendingen zo snel mogelijk bij u af te leveren, zodra wij ze binnen hebben.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen