Klacht POSTNL: Slechte correspondentie

Vitacost

Op 7 april j.l. was via tracking mijn bestelde pakket
d.d. 30 maart vanuit US in Nederland aangekomen. Dit met vermelding......end of tracking, delivery shortley.
Hoorde daarna maar niets over mijn bestelling supplementen, nodig voor mijn ziekte Parkinson.
Vervolgens contact opgenomen net leverancier Vitacost en hoorde dat zij nu niets meer voor mij konden betekenen want post NL was nu verantwoordelijk.
Na veel gegoogel en telefoneren met instanties kwam ik er de 25e april achter dat het pakket op 10 april via UPS en/post NL naar afhaallokatie Primera in Raalte was verstuurd. Daar moest ik eerst inklaringskosten à
€ 18,55 betalen en werd mij vermeld dat ik geluk had want het pakket had op de 18e april retour moeten worden gestuurd, zoals te lezen was op bijgevoegd formulier.
Op mijn bestelling was mijn privé adres vermeld voor aflevering en WAAROM dan richting een ophaallokatie.
Bovendien ben ik daarvan niet op de hoogte gebracht en dat neem ik u hoogst kwalijk.
In januarii heb ik voor de eerste keer bij Vitacost een bestelling geplaatst en dat verliep goed én snel.

Dat mijn inklaringskosten worden vergoed.
Heb (nog) helemaal geen reactie gehad op mijn klacht richyyjjng postNL

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat u er zelf achter bent gekomen dat uw pakket bij een PostNL punt lag. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een zending waarbij vanwege de waarde inklaringskosten zijn berekend, gaat direct naar een PostNL punt zonder een afleverpoging op uw adres. U hoort per briefpost een afhaalbericht te ontvangen, mijn excuses dat dit niet is gebeurd. Ik kan de inklaringskosten niet vergoeden maar wil wel graag een klacht registreren omdat u geen afhaalbericht heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace-code van het pakket?
    - Wat is uw e-mailadres?

Vitacost