Klacht POSTNL: Slechte correspondentie
Details
Klacht
Op 7 april j.l. was via tracking mijn bestelde pakketd.d. 30 maart vanuit US in Nederland aangekomen. Dit met vermelding......end of tracking, delivery shortley.
Hoorde daarna maar niets over mijn bestelling supplementen, nodig voor mijn ziekte Parkinson.
Vervolgens contact opgenomen net leverancier Vitacost en hoorde dat zij nu niets meer voor mij konden betekenen want post NL was nu verantwoordelijk.
Na veel gegoogel en telefoneren met instanties kwam ik er de 25e april achter dat het pakket op 10 april via UPS en/post NL naar afhaallokatie Primera in Raalte was verstuurd. Daar moest ik eerst inklaringskosten à
€ 18,55 betalen en werd mij vermeld dat ik geluk had want het pakket had op de 18e april retour moeten worden gestuurd, zoals te lezen was op bijgevoegd formulier.
Op mijn bestelling was mijn privé adres vermeld voor aflevering en WAAROM dan richting een ophaallokatie.
Bovendien ben ik daarvan niet op de hoogte gebracht en dat neem ik u hoogst kwalijk.
In januarii heb ik voor de eerste keer bij Vitacost een bestelling geplaatst en dat verliep goed én snel.
Gewenste oplossing
Dat mijn inklaringskosten worden vergoed.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.