Opgelost door POSTNL: Slechte dienstverlening en dan klagen dat het bedrijf steeds minder opdrachten krijgt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 316176
Gebruiker
Ineda
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vrijdag met spoed spullen besteld die zaterdag nodig zijn. Deze zouden per PostNl zaterdag geleverd worden. Vol verbazing lees ik vrijdagavond dat zaterdag niet geleverd wordt ivm een geslotenverklaring. Deze is nooit afgegeven! Door deze vertraagde levering ontstaat een claim van de onze klant van 5K euro. De betrouwbaarheid van postNL laat de wensen over.

De oplossing

Betere dienstverlening, zo een aangluiting

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Moonen,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet afgeleverd zou zijn vanwege een gesloten verklaring op uw adres. Zou u mij de betreffende track & trace code in een reactie op dit bericht willen sturen zodat ik met u mee kan kijken en eventueel de gesloten verklaring van uw adres kan verwijderen?

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL
  2. Auteur
    Ineda
    Datum
    Beste Thera,

    De barcode van de betreffende levering: 3SKABE003033446

    m.v.r.gr,

    Jos

  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Moonen,

    Bedankt voor de code. Ik zie inderdaad dat er een gesloten verklaring actief is op het aangegeven adres. Uit uw eerdere bericht begrijp ik dat dit niet uw keuze is geweest. Het zou een vorige bewoner o.i.d geweest kunnen zijn, dat kan ik niet precies achterhalen.

    Ik heb in ieder geval een melding doorgezet naar het desbetreffende depot, binnen ongeveer 2 werkdagen zal de gesloten verklaring opgeheven worden. U zult hier hierna geen last meer van ondervinden.

    Mijn oprechte excuses voor alle ongemak en ik hoop dat ik u op deze wijze voldoende heb geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Daisy
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ineda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen