Opgelost door POSTNL: Slechte dienstverlening en dan klagen dat het bedrijf steeds minder opdrachten krijgt

content Opgelost
Ineda

Vrijdag met spoed spullen besteld die zaterdag nodig zijn. Deze zouden per PostNl zaterdag geleverd worden. Vol verbazing lees ik vrijdagavond dat zaterdag niet geleverd wordt ivm een geslotenverklaring. Deze is nooit afgegeven! Door deze vertraagde levering ontstaat een claim van de onze klant van 5K euro. De betrouwbaarheid van postNL laat de wensen over.

Betere dienstverlening, zo een aangluiting

Geachte heer/mevrouw Moonen,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet afgeleverd zou zijn vanwege een gesloten verklaring op uw adres. Zou u mij de betreffende track & trace code in een reactie op dit bericht willen sturen zodat ik met u mee kan kijken en eventueel de gesloten verklaring van uw adres kan verwijderen?

Thera
    PostNL
    Beste Thera,

De barcode van de betreffende levering: 3SKABE003033446

m.v.r.gr,

Jos

Geachte heer/mevrouw Moonen,

Bedankt voor de code. Ik zie inderdaad dat er een gesloten verklaring actief is op het aangegeven adres. Uit uw eerdere bericht begrijp ik dat dit niet uw keuze is geweest. Het zou een vorige bewoner o.i.d geweest kunnen zijn, dat kan ik niet precies achterhalen.

Ik heb in ieder geval een melding doorgezet naar het desbetreffende depot, binnen ongeveer 2 werkdagen zal de gesloten verklaring opgeheven worden. U zult hier hierna geen last meer van ondervinden.

Mijn oprechte excuses voor alle ongemak en ik hoop dat ik u op deze wijze voldoende heb geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice.

Daisy
    PostNL