Opgelost door POSTNL: Slechte en/ of geen postbezorging.

content Opgelost
Karel

Onze post wordt enige tijd , bijna een jaar, op onjuist adres in de brievenbus gestopt. Wij wonen op Keeriet 2 , 7627 PX Bornerbroek maar wordt geleverd op Keeriet 20 te Bornerbroek. Dagen later hebben we tot nu toe de post alsnog ontvangen. Vandaag kregen wij, na een klacht bij Post Nl, 2 brieven binnen. 1 van onze zorgverzekeraar dat zij hun brief retour hadden gekregen met vermelding onjuist adres en dat de zorgverzekering binnen 30 dagen wordt opgezegd. Hebben gelukkig nog 2 weken de tijd om te reageren. De tweede van een pensioenfonds met dezelfde mededeling en dat binnen zoveel tijd er geen reactie komt het pensioen niet zal worden uitgekeerd. Tevens wachten wij op een brief van de erfbelasting die ook maar niet binnenkomt.
Net bij de de bewoners bij Keeriet 20 navraag gedaan, hebben vorig jaar 1 keer post gehad van ons, Keeriet 2, en dit vervolgens bij ons in de brievenbus gedaan. Nogmaals de adresgegevens op onze poststukken zijn juist vermeld maar worden tegenwoordig teruggestuurd naar de verzender en wij zijn de dupe.

De post juist bezorgen en even tweeling de postbezorger een bril aan laten schaffen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Deze zouden regelmatig op huisnummer 20 worden geleverd waardoor u in de problemen had kunnen komen met de afzenders van de poststukken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat de post op het juiste adres wordt aangeboden. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Volgens mijn gegevens heeft u inmiddels ook telefonisch contact met ons gehad en is er via de weg een klacht ingediend. Mijn collega’s van het onderzoeksteam pakken dit verder op en zullen voor 6 november contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw klacht. Hopelijk wordt de post op deze manier weer netjes op uw adres bezorgd zoals het hoort.

Karel
Uiteindelijke oplossing Hoe de sticker van post.nl dat het adres Keeriet 20 is i.p.v. Keeriet 2 komt?