Klacht POSTNL: slechte/ geen bezorging. liegende post.nl/bezorgers.

Tikky83

Na weer een keer braaf thuis te wachten op mijn pakket ( wat ik echt snel nodig heb) weer geen levering. wel een mail dat ik niet thuis was bij de bezorg poging... geen briefje in de brievenbus.... liegende postbodes dus.
En dit is niet de eerste keer.

Dus ik wil de bezorg tijd aanpassen weer naar een tijd waarop ik zeker thuis zal zijn morgen. en dat is avond. Moet ik betalen ?! nee post.nl ik vind dat jullie dit maar moeten betalen , als tegemoet koming .
Dat is het minste wat jullie kunnen doen, na alle keren dat dit gebeurd is.
Dit is echt elke keer als wij iets opgestuurd krijgen.
Geen briefje maar wel een mailtje dat ze zijn geweest, leugenaars.

Werd mij gevraagd of ik dan maar wilde laten afgeven bij een post nl punt....nee eigenlijk niet nee , anders had ik dat wel gedaan bij de bestelling. nu moet ik weer op pad omdat jullie bezorgers hun werk niet goed uitvoeren....zitten vast ergens aan het kanaal lekker te blowen en leveren in een keer de volle bus af bij primera.. ..zo ...makkelijk geld verdient.

we zullen het met de bezorger bespreken.. ja ja. tuurlijk.
Ik zal het zelf wel bespreken met de bezorger. vroeger gaf men nog wel eens een kleine gift rond einde van de feestdagen aan de bezorger. ik vind het niet gek dat dat niet meer gebeurd.

investeer in goed personeel. kom mensen tegemoet door de avond bezorging dan te vergoeden als zoiets gebeurd. dit is de zoveelste keer bij ons maar ook bij onze buren gebeurd het regelmatig. die bezorgers doen echt niks , ze staan echt letterlijk aan het kanaal met die bus hoor. ik zie ze regelmatig staan als ik de hond uitlaat.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuus dat er zich problemen hebben voorgedaan betreft het bezorgen van uw pakket. Uiteraard dient een bezorger een kennisgeving achter te laten en ook aan te bellen indien er een bel aanwezig is. Ik zie dat u al telefonisch contact heeft gehad en hier een klacht voor is aangemaakt. De bezorger is hier op aangesproken en heeft aangegeven dit niet meer te doen zoals nu is gebeurd. Ik ga er dan ook van uit dat dit niet meer zal voorvallen. Mocht dit onverhoopt, wel het geval zijn: wil ik u vragen om dit te blijven melden;.

Tikky83
Ik kreeg van post nl te horen dat ik mijn pakket moest laten afleveren bij de Primera . Nadat ik gisteren bericht kreeg dat ik mijn pakket kon halen ben ik daar heen gegaan. Ik kreeg echter mijn pakket niet mee... omdat ze nog niet klaar waren met scannen.... ik mocht klachten indienen bij post nl. Deze heb ik gebeld. En na 10 min in de wacht werd de verbinding verbroken. Dis niks is opgelost . Ik heb nog steeds mijn pakket niet .