Klacht POSTNL: Slechte klachtafhandeling, klacht past niet in het proces

JeroenAnnemiek

Wat is dit nou weer voor een klotereactie?

POSTNL heeft deze laatste reactie geplaatst op Klachtenkompas:
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket naar Duitsland alles behalve soepel verloopt. Mijn excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik heb de status van uw zending bekeken. Volgens de meest recente statusupdate zal het pakket retour komen. Ik kan niet ingrijpen in dit proces en zal u moeten vragen af te wachten tot het pakket bij u retour is afgeleverd. De reden van retour kan ik niet nagaan, deze staat normaal gesproken vermeld op het pakket zelf. Omdat de zending kosteloos retour gestuurd wordt, kan de zending mogelijk met een lagere prioriteit behandeld worden. Daarom is er soms sprake van een langere retourtermijn, dit kan tot uiterlijk 6 weken duren. Ik verwacht daarom dat het pakket uiterlijk 12 januari 2020 bij u retour geleverd zal worden en zal u moeten adviseren deze termijn af te wachten. Indien u het pakket na deze datum nog niet retour heeft ontvangen dan raad ik u aan contact op te nemen met onze Klantenservice voor het opstarten van een onderzoek. Ook indien het pakket wel eerder retour is bezorgd, maar als de reden van retour die op het pakket staat onterecht is, kunt u contact opnemen met de Klantenservice voor verdere actie. Mijn excuses voor alle ontstane overlast. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Slechte klachtafhandeling. PostNL behandelt mij als een hoop stront en de duitse handlangers lieger er op los.

Mijn oplossing is dat het bedraijf zich opsplitst in minder monopolistische bedrijven.

Uiteraard snap ik dat dit niet een fijne situatie is. Helaas heeft mijn collega juist geantwoord en wat dat betreft enorm netjes verwoord. Hoe graag ik u op dit moment ook zou willen helpen, kunnen wij helaas op dit moment niks doen. Als de zending retour is bij u en het blijkt onterecht retour gestuurd te zijn, dan kan u opnieuw contact met ons opnemen, zodat wij voor u kunnen kijken of er een vergoeding voor de verzendkosten geboden kan worden.

JeroenAnnemiek
Geen. Ze gaan de post niet bezorgen. Ik moet blij zijn dat ik het terugkrijg. Maar ze hebben wel de procedures correct gevolgd en scheppen daar over op. PostNL is een vreselijk bedrijf. Hun duitse vriendjes geven ook al niet toe dat ze er een potje van hebben gemaakt en houden het op een systeemfout. Wat een walgelijk bedrijf en wat een walgelijke mensen.