Klacht POSTNL: Slechte klachtafhandeling na niet bezorgen pakker

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 547123
Gebruiker
Bernard64
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket zou afgeleverd zijn, niet gebeurd. Door "klantenservice" word ik afgescheept. Terwijl ik al 2 dagen wacht, moet ik nog maar 2 dagen wachten .......

Gewenste oplossing

Mijn pakket bezorgen
Geboden oplossing
Volstrekt nietszeggende reactie, dus reageer dan gewoon niet. Dit mag de naam klachtafhandeling niet eens hebben
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan mij voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

    Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u in de toekomst nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Consumenten

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen