Opgelost door POSTNL: slechte levering

sad Opgelost
# 319499
C.J.M. vd Heuvel

mijn bestelling bij cameranu.nl zou in eerste instantie vandaag tussen 16.35 en 19.00 uur worden afgeleverd. Om 12.56 word dit bericht bijgesteld en vind de levering plaats tussen 14.35 en 16.35. Om 17.00 uur nog niets ontvangen, wel een bericht dat de levering vertraagd is. Het is inmiddels 19.55 en nog steeds niets ontvangen. Chatten met de klantenservice levert alleen de mededeling op, dat de bezorger onderweg is, maar geen enkele tijds indicatie, ter wijl thuis blijven vereist is i.v.m een handtekening voor ontvangst. Wat is dit ongelofelijk slecht.

Geachte heer/mevrouw van den Heuvel,

Ik begrijp dat onze bezorger later bij u langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend voor u is dat u hierdoor lang op uw pakket hebt moeten wachten.

Op het internet wordt een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is. De bezorger is afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Het tijdstip wat wordt aangegeven is een verwachting. Dat betekent dat de bezorger iets daar voor of daarna kan gaan langs komen. Wij registreren dan ook alle routes, en het distributiecentrum krijgt ook een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Hiermee proberen wij de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

Ik snap dat u de gang van zaken als vervelend ervaart, ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

Thera
    PostNL