Klacht POSTNL: Slechte pakket bezorger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 426177
Gebruiker
F. Verschoof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zie bij mijn overburen dat bij het afgeven van een pakket zij niet thuis zijn
Hij loopt naar de buren en geeft het bij hun af loopt weg trekt een kaart uit zijn broekzak en doet alsof hij die in de bus van de afwezige werpt
Maar nee hij stapt in zijn postnl wagen en rijd gewoon weg
Ik heb wel zijn auto kenteken
Maar kom er bij de klachten service niet doorheen(via de computer robot)
Hij vraagt waar gaat U naar toe bellen!!!!!!??????
Geeft dus niet een tel nummer waar ik mijn klacht kwijt kan
Niet te geloven

De oplossing

Dat de pakket bezorger word aangesproken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een bezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is inderdaad wel een ongewenste situatie zo. Ik begrijp dat u hier van op gekeken heeft. De geadresseerde van het pakket kan de klacht bij ons indienen, dan nemen wij deze in behandeling.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Verschoof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat mag U beoordelen aan de hand van mijn klacht Anders schrijf ik weer een klacht. Met Uw verhaal hierboven Met vriendelijke groet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?