Opgelost door POSTNL: slechte pakketten bezorging !!!!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 321158
Gebruiker
KvG
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Er zouden vandaag twee pakketjes bezorgd worden , een ontvangen was gewoon beneden ik de hal van het appartementen complexs neer gezet ,lijk mij niet de bedoeling ?
Tweede pakketje niet geleverd , moest voor getekend worden ?
Kost waarschijnlijk te veel moeite om naar de tweede verdieping te gaan en het netjes aan de deur af te geven .

De oplossing

Dat hier eindelijk eens iets aan gedaan wordt.
Ze kunnen hier met de lift omhoog.
Het wordt tijd dat postnl daar eens wat aan het bezorgen van pakketten bij arppartementen gaat doen.

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Goudswaard,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u een pakket niet heeft ontvangen en dat een ander pakket onbeheerd achtergelaten is. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

    Ik zie dat het pakket met de code 3SZXBZ006385097 gister bij u bezorgd is. Zou u de 3S-code van het pakket wat in de hal achtergelaten is nog kunnen sturen als reactie op dit bericht? Om de klacht goed te registreren heb ik verder nog uw e-mailadres nodig.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Sannette
    PostNL
  2. Auteur
    KvG
    Datum
    Geachte klachtenkompas.
    Ik stuur u hier bij twee foto’s met de barcodes.
    Alle twee de pakketje zijn inmiddels aangekomen , het eerste pakketje met barcode :
    3S MYPA 5470 7935 3
    Is om 15.13 uur achter gelaten in de hal bij de hoofdingang ? na dat de bezorger zich gemeld had met de intercom maar kwam niet naar de tweede etage en melde ook niet dat het in hal was achtergelaten.
    Het tweede pakket met
    barcode:
    3S ZXB 006385097
    is om 17:44 uur op de zelfde wijze afgeleverd alleen hier was een handtekening nodig ? ook hier kwam de bezorge niet naar boven en heeft de handtekening zelf maar gezet?
  3. Auteur
    KvG
    Datum
    hierbij nog mijn e-mailadres
    ko.goudswaard@gmail.com

    met vriendelijke groet J van Goudswaard.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Goudswaard,

    Bedankt voor het sturen van uw gegevens. Ik heb hiermee een klacht ingediend.

    De leidinggevende van de bezorger zal dit nu binnen twee werkdagen met de bezorger bespreken. Hierna zou het niet weer mogen gebeuren. Mocht dit in de toekomst weer gebeuren dan raad ik u aan om weer contact met ons op te nemen. Dit kan ook via onze Klantenservice, waar er doorgaans sneller gereageerd wordt op uw berichten. U vindt ze hier: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Sannette
    PostNL
  5. Auteur
    KvG
    Datum
    PostNL
    Beste Sannette.
    Ik hoop het , maar als ik eerlijk ben heb ik er niet veel vertrouwen in maar goed we wachten het af.

    MVG : J van Goudswaard .
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw Van Goudswaard,

    We gaan ervan uit dat er vanaf nu verbetering zal zijn in de bezorging van uw pakketten. En anders horen we het uiteraard graag van u zodat we eventueel verder actie kunnen ondernemen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KvG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze beloven beterschap? De toekomst zal het uitwijzen . Ik heb nog geen levering gehad , maar als het goed is komen er deze week twee pakken , dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat , dus afwachten maar.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?