Opgelost door POSTNL: slechte pakketten bezorging !!!!

sad Opgelost
KvG

Er zouden vandaag twee pakketjes bezorgd worden , een ontvangen was gewoon beneden ik de hal van het appartementen complexs neer gezet ,lijk mij niet de bedoeling ?
Tweede pakketje niet geleverd , moest voor getekend worden ?
Kost waarschijnlijk te veel moeite om naar de tweede verdieping te gaan en het netjes aan de deur af te geven .

Dat hier eindelijk eens iets aan gedaan wordt.
Ze kunnen hier met de lift omhoog.
Het wordt tijd dat postnl daar eens wat aan het bezorgen van pakketten bij arppartementen gaat doen.

Geachte heer/mevrouw van Goudswaard,

Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u een pakket niet heeft ontvangen en dat een ander pakket onbeheerd achtergelaten is. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

Ik zie dat het pakket met de code 3SZXBZ006385097 gister bij u bezorgd is. Zou u de 3S-code van het pakket wat in de hal achtergelaten is nog kunnen sturen als reactie op dit bericht? Om de klacht goed te registreren heb ik verder nog uw e-mailadres nodig.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Sannette
    Geachte klachtenkompas.
    Ik stuur u hier bij twee foto’s met de barcodes.
    Alle twee de pakketje zijn inmiddels aangekomen , het eerste pakketje met barcode :
    3S MYPA 5470 7935 3
    Is om 15.13 uur achter gelaten in de hal bij de hoofdingang ? na dat de bezorger zich gemeld had met de intercom maar kwam niet naar de tweede etage en melde ook niet dat het in hal was achtergelaten.
    Het tweede pakket met
    barcode:
    3S ZXB 006385097
    is om 17:44 uur op de zelfde wijze afgeleverd alleen hier was een handtekening nodig ? ook hier kwam de bezorge niet naar boven en heeft de handtekening zelf maar gezet?
    hierbij nog mijn e-mailadres
    ko.goudswaard@gmail.com

met vriendelijke groet J van Goudswaard.
    Geachte heer/mevrouw van Goudswaard,

Bedankt voor het sturen van uw gegevens. Ik heb hiermee een klacht ingediend.

De leidinggevende van de bezorger zal dit nu binnen twee werkdagen met de bezorger bespreken. Hierna zou het niet weer mogen gebeuren. Mocht dit in de toekomst weer gebeuren dan raad ik u aan om weer contact met ons op te nemen. Dit kan ook via onze Klantenservice, waar er doorgaans sneller gereageerd wordt op uw berichten. U vindt ze hier: http://www.postnl.nl/klantenservice

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sannette
    Beste Sannette.
    Ik hoop het , maar als ik eerlijk ben heb ik er niet veel vertrouwen in maar goed we wachten het af.

MVG : J van Goudswaard .
    Geachte heer/ mevrouw Van Goudswaard,

We gaan ervan uit dat er vanaf nu verbetering zal zijn in de bezorging van uw pakketten. En anders horen we het uiteraard graag van u zodat we eventueel verder actie kunnen ondernemen.

KvG
Ze beloven beterschap? De toekomst zal het uitwijzen . Ik heb nog geen levering gehad , maar als het goed is komen er deze week twee pakken , dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat , dus afwachten maar.